Sunday, January 9, 2011

MADU AMAZING..SUNGGUH AMAZING..

Arini aku nk cite pasal madu amazing yang sungguh amazing beb..cam prmote lak kan kui3 tp tak la no promotion yer saja nk bgtau semua keberkesanan madu amazing nih.. kowang mesti da taukan khasiat madu? tp kowang penah dgr tak madu amazing? kalu tak kenal tgk je la kat gmbo bwh nih aku amik kat tenet jek la gmbonye senang dan mudah kan dgn it yg canggih ni kui3...






Nk tau ape keistimewaan madu nih mcm2 ada woo aku tgk kat kotak dia tulis Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih. hum bykkan kandungan istimewa di dalamnye. Sejak  aku bg irdina makan amazing nih batuk dia tadak ag..kahak pun da kuang riso jugakkan kalu baby kita nih berkahak bkn cam kita leh di ludah2 kan..


Aku dpt info dr dealer dia kata kalu amalkan mkn amazing nih anak kita jd lebih bijak dan agak susah jugak la nk dpt selsema.. (dgn kata laen betambah kuat r antibodi nk dpt penyakit tu) kalu kita nk mkn pun boleh utk owg dewasa 1 sudu besar 2x sehari..kalu tak tahan manis kacau je dlm air suam jgn byk sgt sesedap rasa jek nyum3 sodap.. 


Apakata kowang lak try kasi kat bby mkn, aku da cuba kowang bila ag...jgn risau madu nih tak panas bg la dlm 1oz jek (guna picagari nk bg ubt tu).. aku kalu bg irdina mkn aku letak dlm susu 2x sehari 0.5oz tuk skali minum susu tak pun msk je dlm air kosong bg dia minum..mmg tak berenti r dia minum cedap ngat agaknye..


Lagi satu kalu amalkan mkn amazing nih tadak r sembelit, nk berak senang je.. baby pun lagi kesiankan kalu dia sembelit nk teran smpe menangis2..azab mmg azab huhuuu kalu kalu dlu aku tgk irdina nk berak cian dia  tp setelah dia mkn madu amazing ni berak dia lawas jek skli teran je kuar abis..kalu tak tgk bontot dia kita pun tak prasan dia da berak huhu...n ag skunk bekerja pun aku ase bersemangat cikit sbb kuang penat almaklum la kita nih kan byk ngat komitmennye dgn baby ag, dgn nk masak ag kalu ada suami nk kena layan suami ag sungguh memenatkan betoi tak? smbil kowang bg baby mkn amazing ape kata kowang pun try la skali mkn tak salahkan satu botol untuk sekeluarga boleh mkn..

Harganya?aku tgk kat botol di kedai rm45 (bkn stokis r) tp disebabkan suami aku ahli dcl dpt la harga ahli rm36 sahaja... tunggu apa lagi byk khasiat rm 36 tu berbaloi3 tuk kesihatan kita kan.. dari sakit nk kena g klinik pun skali pegi da rm50 tak sah ada drug ag silap ribulan ketagih pulak.. tuk baby? kesian dia kecik2 da kena mkn ubt yg konpem tk sedap lak kan.. 

TRY la AKU sudah kowang bila ag? hik hik hik cam iklan pulak.. 

Panjang sudah aku merepek kat sini bkn tuk berniaga tp tuk kongsi khasiat madu amazing nih bersama..bye bye 

SELAMAT MENCUBA


4 comments:

  1. huyyooo..jd promoter..patut senyap xbalas msg aku..hehehe...pe pun boleh dicuba pasal 36 hinggit je kan?huhu..

    ReplyDelete
  2. ces ko kata aku jd promoter ada bakat tak? kui3 a'a ritu aku beli rm36 jek try la jgn tak try yer hehe

    ReplyDelete
  3. mmg berbakat..tersirat dan tersurat..huhu.nanti aku carik stokis dia kat ne dulu..xperasan plak.

    ReplyDelete
  4. yup cari la stakat ni irdina ok jek minum.. mula2 ko try cikit je la 0.5oz + susu bg dia rasi dgn tekak dlu kan da selang 2-3ari ko tmbah r oz nye

    ReplyDelete

Search This Blog