Friday, May 20, 2011

KERJA...KERJA..

Harini 19 Jan 2011, humm sungguh bz dan agak memenatkan..nk tau kenapa skang ni kan owg tgh sibuk dgn nk isi borang instrumen pembestarian (aritu aku tgk listing skola aku ranking 4 bintang = 60markah hum hebat jugak skola aku nih upenye yer hik hik).. tp nsb baek la guru ICT skola aku best dia wat sume so aku lak? 4 sure la bg maklumat bilangan komputer, LCD dan Laptop PPSMI yang ada. Senang keje sbb aku da siap wat sume report latest 2010 just bukak rekod dan tgk bilangan yang nk tu..tp...yg tensennye masih byk ag yang tak settle n tak lengkap tensen je ase wat slow2 sudah (ku pujuk rasa ati = ayat penyedap hehe)

Yang paling sadisnye kena plak pnjat tangga g bangunan tingkat 3 wargghhh..penat? humm mmg penat tp nsb la bkn aku yg cabutkn LCD kat atas bumbung tu bwk turun kalu idak mmg sadis perempuan memanjat da jd cam spider woman fuyooo.. tgk la ni gmbo masa pakcik tukang kebun tolong bwk trunkan LCD sebanyak 3sarang semuanya 4 sarang tp dia da tak larat almaklum la kan da veteran katanya nk smbung esk..

No comments:

Post a Comment

Search This Blog