Sunday, January 30, 2011

GILA KERJA ATAU KERJA GILA..

Arini aku busan tak tau nk wat pe da... adoi bikin pusing ini kepala kalu cenggini jek hari2...mmm hari lak asik ujan je dari smlm...kontek lens aku da leh amik tp masalah dunia tol la kalu time ujan2 ni nk kuar kan..so kepala aku terpikir nk wat sesuatu adakah ini kerja gila atau aku ni gila kerja? hahaha cakap la ape pun janji pueh ati.. nk tgk kerja gila aku nih tgk la pueh2 yo...

Barut yg da siap pun di adjust sbb perut irdina da beso tak muat nk ikat huhu

 Barut jenama sun baby ni baru jek aku beli bln lepas tp skang da tak muat

 Ni lagi satu barut yang pasti barut master baby ni mmg pendek..

 Ni la stripe pampers petpet yang aku recycle balik

Tada..da siap ni la gmbaran dari dekat tgk jgn tak tgk ye 

Ari semalam lak irdina dpt stuff baru nak tau ape dia tadaaaa..tgk la kat bwh ni

Botol susu tommee tippee peberet aku n dah guna pun mlm td..

Irdina merasmikan btol susu barunye nyum3

Ni buah tgn dari mak de irdina toche2 la makde ye..

Stakat ni je la aku leh pot pet irdina nak tido plak da... kita jumpe di ruangan laen ye tata...

2 comments:

  1. oitt..poyo ko tayang tommee tippee yer..xpe2!!huhu..Irdina pakai barut lagi ker??

    ReplyDelete
  2. hahahaaa jgn jeles lalala saja jek letak pic tu kasi ko panas n tak sabau nk beli botoi tuh kih kih kih..a'a irdina still pakai barut ag smpe da tadak saiz bru tak pakai lalala..nape irfan da tak pakai barut ek???

    ReplyDelete

Search This Blog