Saturday, January 1, 2011

Sambut besday kakde & happy new year 2011

Hari ini 31/12/2010 besday kakde, mak da planning awal2 ag nk mkn beso mlm ni kat luar..n  aku tadak adiah yg aku boleh bg melainkan sebiji kek laici je tanda dia da beso hik hik. Happy Besday la wahai adikku sayang ye..(cewah cam bodek je) tade r ini seikhlas ati aku nih wish tau kui3

Ni la dia kek yg aku sponser tu best ada laici di dalam  

Dan ini la dia adik aku bernama salmi/kakde punye besday



Dan yang 2 owg ni pun celebrate besday jugak sama ngan kakde 
<<<<<<<<--------------------------------------------------------->>>>>>>>>


Mlm ni buat petama kali nyer setelah sekian lama tak mkn satu famili, biasanya kalu mkn pun mesti tak ckup korum mesti ilang sowang bwk diri tah kemana pegi tak tau la. Rugi2 tak mkn best2, yg psti kitorang je la mkn 6 owg sampe abis kih kih kih tadak tinggal secebis pun isi ikan kitorang mkn nyum3..tp pd malam ni catat sejarah la sume ckp. kitorang makan kat rest house temerloh je menu yg dihidangkan steambot, nasi goreng n sotong goreng tepung. Air pulak satu jug air fresh orange ngan satu jug air tembikai dan aku minum air milo je la sume takleh minum berpntang la katakan batuk truk sgt da aku ni so kena r jaga makan kan hik hik..

Enjoy la ngan pic kitorang masa mkn ye..so far makanan cedap2 blaka

 Ni pulak adik2 aku tgh tak sabau nk makan

 Bajet terer je pakai chopstick..(posing lebey je nih)

Tgh baca doa tp makanan tadak ag nih..ape crite huhu

 Mak mesti usha owg tgh makan em dlm ati mesti kata cedap ke?kui3

 Ni kak jijah dia tlg jaga irdina 

 Ha ni la mak n ayah yg kusayangi..luv u all

 Tak sabau mau makan, tadak irdina di pangku trasa single je kui3

 Ini bdk udah tak sabau nk makan, tgk stu pinggan penuh dia sowang je krongker kui3

 Bg la sume owg mkn kek dlu ye smantara sup mendidih..

 Ni famili kak jijah sowang tak nmpak la pulak 

 Salad juga ada di sini 

 Razin sayang irdina tgk bukan maen lebar senyumnye

 Atuk n tok nek posing baek punya

 Time ni irdina baek sgt baru terjaga dari tido 

 Atuk sedap ke mkn tak pandang owg dah ni...kih kih kih

 Irdina tido dgn nyenyaknye, puting tu nak taknak je ada kat mulut huhu

Ha tgk irdina tido lena buat ape pun tak kesah hehe

Ini jela crita sambutan besday kakde blik jer kat umh da pkl 11lebey n irdina tiba2 membulatkan matanya.. 







No comments:

Post a Comment

Search This Blog