Wednesday, March 23, 2011

HAPPY BIRTHDAY MAMA YG KE 51

Salam semua, kali ni aku nk berceloteh pasal besday mak aku pada 15/3/2011 yg lalu.. ape da terlmbat?bio la lmbat janji aku nk sembang gak pasal mak aku yg da bertmbah usianye satu angka lagi hik hik...skang mak aku da 51 tahun still maintain kemudaannye uban pun tarak lagi tau owg kata umur hanya pada angka betoi ka?hum pada aku betoi3..dok potpetpotpet mcm la aku tak tambah satu angka kan taun ni ape pun aku lambat lagi beb releks r kikiki.. buat kesekian kalinye kalu sblm kawin aku da standby present da tuk mak kesayangan aku nih tp disebabkan bajet udah lari so tak dapat la aku memberi hadiah... cedeynye la huhu... Walaupun tade hadiah tp aku adik bradik 3 owg berpakat la share duit beli kek tanda kasih sayang kitorang yg tak berbelah bagi ni..supriseeeee...tu ayat 1st pas kitorang g beli, nk tau kek ape opcos la kek kegemaran mak aku blueberry cheese kek.. nyum2 nmpak simple tp rasanye lazat hingga menjilat jari n yg membanggakan mak aku akan tersenyum lebar selebar kek kitorang bg la hik hik tak pecaya tgk la gambo kat bwh ni ye..




Siap ada tanda Blueberry tp kat atas sahaja blueberrynye..

Happy birthday my mum 51st

Nyum3 tak sabau mau mkn..

Hoho mak da ready nk potong nih..

Pinggan da ready nyum3

Tahun pertama nenek sambut besday bersama cucunye nur irdina safiyya

Wah so romantic terharunye sob..sob..

Cedap dak dina mamam kek ni..

Tgk atuk kasi dina beso punye kek ish3
Sekian je la cerita tentang besday mak aku, alhmdulillah Allah masih memanjangkan usia mak semoga hidup mak diberkati Allah, dimurahkan rezki dan yang penting memperoleh kesihatan yg baik..amin..

Semoga korang terhibur B)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog